بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

باران بهاری

نشستن

1390/7/1 9:39
نویسنده : باران
874 بازدید
اشتراک گذاری

از دیروز صبح من خودم تنهایی میشینم ، چند روز پیش مامانم رفته بود دنبال کارهاش وقتی برگشت دید من نشستم سرجام ، اما دیروز صبح دید که من طی چند مرحله میشینم و آخر شب موفق به شکار لحظه ها شد .

مراحل نشستن من رو در ادامه مطلب ببینید :

 

از دیروز صبح من خودم تنهایی میشینم ، چند روز پیش مامانم رفته بود دنبال کارهاش وقتی برگشت دید من نشستم سرجام ، اما دیروز صبح دید که من طی چند مرحله میشینم و آخر شب موفق به شکار لحظه ها شد .

1-این مرحله رو مامانم زحمتش رو میکشه و بنده رو می خوابونن روی زمین

 به پشت دراز کشیده

2-این مرحله هم که ماههاست بلدم و خبره شدم دیگه

پا توی شکم و سریع برگشت روی شکم

3-یه کمی خودت رو کج می کنی تا نشیمنگاه بیاد پائین

یکمی خودت رو میدی به یه سمت نه نشد دوباره برگشت داری و مجدد تلاش

نه نشد دوباره بر میگردی و تلاش مجدد

4-موفقیت

 موفقیت

ببخشید پشتم به تصویره آخه این طرفی می تونستم بشینم

مامانم چه ذوقی میکنه این حرکت برعکس هم داره یعنی از حالت نشسته به چهار دست و پا شدن و خوابیدن

و من از کادر خارج میشوم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

رضا بهاري
29 شهریور 90 23:41
خوشگلم. عسلم. تو هم از كادر خارج ميشي؟ :دي ببينم امشب بهت خوش گذشت؟


بلههههههههههههههه
خاله غزال
7 مهر 90 1:48
ای من قربون اون نشستنت برررررررررررررررررررم خاله....چقده تو ماهیی..هههههه ...لوپتو بکششششششششششششششششمممممممممممممممممم.هههههههههههههههههههه....
دوست دارم دوست دارم دوست دارم


مرسی خاله جون با این همه کاری که داری بازم به یادم هستی و وبلاگم رو می خونی
سودابه
7 مهر 90 13:17
خوشحالم از این که بهانه ای پیدا شده تا به یاد دخترای خوشگل و آینده سازهای آینده این دنیا روزی رو نامگذاری کرده و به اونا بیشتر فکر کنیم . یه دختر خوب و آگاه دخترای آگاه آینده رو تربیت میکنه و آینده ،آینده ای پر از امیدواری خواهد شد. روزت مبارک دختر گلم.


مرسییییییییییییییییییییییی خیلی خوشحالم کردید
عاشق باران
8 مهر 90 16:56
سلام ماشالله چه دختر نازی دارید ماشالله چه زود یاد گرفته این کارا رو... ببوسیدش


ممنون لطف کردید به ما سر زدید
عاشق باران
13 مهر 90 15:46
با باران ما آشنا شدید؟ منتظرتون هستیم...
مامان سایان
21 مهر 90 12:14
ااااااای جونم به باران خودم چه تلاشی هم میکنه باریکلاااااااا عزززززززززززززززززززززززیزم