بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

باران بهاری

هفته 34

1390/4/19 23:57
نویسنده : باران
338 بازدید
اشتراک گذاری

هفته ۳۴ یعنی ۶ هفته کلا باقی مونده این حداکثر زمانیه که طول میکشه تا تو رو در آغوش بگیرم نمی دونم حسم پر از استرس و هیجانه

احساس می کنم وقتی تو شکمم هستی بیشتر مال خودمی و راحت تر می تونم مراقبت باشم تازگی ها باهم بازی می کنیم تو پات رو فشار میدی بالای شکمم و من آرام شروع می کنم نوازشش کردن تو هم فشار رو کم می کنی و یه کمی اونطرف تر همین بازی رو با هم ادامه می دیم . جدیدا هم که صدای بابایی شده برات آشنا ترین کلام با اولین کلمه بابایی شروع می کنی ابراز وجود کردن . می ترسم دلم برای این روزا خیلی تنگ بشه

ولی از طرف دیگه شوق دیدنت و در آغوش کشیدنت بهترین امیدمه توی این روزایی که حتی جوراب پوشیدن هم برام شده سخت ترین کار دنیا .

نمی دونم مامانی هر چی خدابخواد همون میشه من و تو و بابایی فقط می تونیم دعا کنیم که خدا همیشه کنارمون باشه و مراقبمون

دوست دارم عزیزم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله غزال
31 تیر 90 19:01
خوب خاله..مامانت این روزا خیلی ماه شده یعنی گرد گرد شده و این خیلییییییییییییییییییییییی قشنگه که تو باهاش این ور و اون ور میری منم هروقت میخوام نازت کنم خودتو جمع میکنی و قایم میشی