بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

باران بهاری

شروع غذای کمکی

1390/4/7 16:49
نویسنده : باران
361 بازدید
اشتراک گذاری

دکتر گفت از پایان 5 ماهگی می تونم غذای کمکی رو شروع کنم با فرنی روز اول یه قاشق مرباخوری و هر روز ا1 قاشق اضافه کنم تا آخر هفته که بشه 7 تا 10 قاشق و بعدش هم حریره رو شروع کنم و بعد هم آب سوپ . منم از امروز یعنی 7 ام تیر با 1 قاشق فرنی شروع کردم

وای که قشنگ ترین لحظه های زندگیم رو دیدم . خیلی قشنگ خوردی .

دوست داریم دخمل شکموی ما .

باران و 1 قاشق مرباخوری فرنی

این چیه ؟؟؟؟ اسباب بازی ؟ این چیه مامانی میریزه تو دهنم ؟

دوست ندارم شیر مامانم رو می خوام

شیر نمیدید، منم دستم رو می خورم یه قاشق بدید خودم بخورم ، چه خوش مزه است دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله غزال
2 شهریور 90 0:23
ای قربون این عکسات برم من خاله....که هام هام میکنی به به میخوری


مرسی خاله جونم