بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

باران بهاری

اولین مسافرت

1390/4/20 0:02
نویسنده : باران
334 بازدید
اشتراک گذاری
 
۱۸ خرداد مامان و بابای رضا از مکه برگشتن شب هم رضا ساعت ۱۲ پرواز داشت به آلمان ومنم رفتم خونه مامانم ( آخ خ خ خ خ جون )

 

رضا اونجا برات چند دست لباس گرفت و عکساشون رو برام میل زد

۲۴ ام رفتم دوباره دکتر رو همه چیز مرتب بود و گفت میتونم برم مسافرت اگه با ماشینی برم که بتونم استراحت کنم

من و مامان و بابا با شما جناب نی نی ( ۴ نفری ) ۲۶ ام راهی زیبا کنار شدیم خیلی هوا گرم بود ولی خیلی خوش گذشت ۲۹ ام هم برگشتیم دست باباکاظم درد نکنه من و تو که حسابی خستگیمون در رفت

بابا رضا هم همون شب برگشت با کلی سوغاتی برای من و تو

نوشته شده در  یکشنبه سی ام خرداد 1389ساعت 23:20 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله غزال
31 تیر 90 18:52
خوب خاله جوون...منم یه خاطره از مامانت برات بگم که توی این مسافرت مامان اینا تو جاده توقف میکنن برای استراحت و خوردن به به که سرو کله مرغ و خروس ها پیدا میشه و بقیشو از مامانی بپرس