بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

باران بهاری

شب قدر

1390/5/30 3:46
نویسنده : باران
414 بازدید
اشتراک گذاری

دختر معصومم تو بازم امشب رو كه شب قدره پا به پاي مامانت و من بيدار موندي. با ما جوشن كبير خوندي و تو دعاي توسل قرآن به سر گرفتي .                 

كوچولوي بابا بلكه به روي تو خدا نگاه كنه و دعاي همه مون رو مستجاب كنه.

تازه امشب بازم يه كار جديد كردي. در حاليكه به روي سينه و شكم رو زمين دراز كشيده بودي روي دستات و زانوت تكيه كردي و شكم و سينه ات رو از زمين بلند كردي يه چيزي شبيه چهاردست و پا ! الهي قربونت برم كه هميشه يه چيزي براي نشون دادن زبلي ات داري كه رو كني.

                                   niniweblog.com      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سودابه
1 شهریور 90 18:55
سلام . من و باران داریم با دوستای هم نام دخترم توی نی نی وبلاگ و در دنیای مجازی اینترنتی آشنا میشیم . از دیدن دختر کوچولوی زیباتون کلی لذت بردیم.براتون آرزوی سلامتی و شادی و دل خوش داریم .


مرسی منم دوست دارم همه باران خانومهای گل با هم آشنا بشن پس شما رو لینک میکنم با اجازه شما و باران جون .
خاله غزال
2 شهریور 90 0:18
لپ گلی
3 شهریور 90 15:03
سلام چرا منو لینک نکردی.من لینکت کردما.


ببخشید نمی دونم چرا ؟


من كه لينكت كرده ام..