بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

باران بهاری

باران 6 ماه و 6 روزه

1390/5/10 14:06
نویسنده : باران
459 بازدید
اشتراک گذاری

بارانم خاطراتمون رو کامل کردم ،از این به بعد به روزیم .

عزیزم چند روزه قشنگ می شینی ، دیگه تا میشونمت نمی افتی البته هنوز دورت رو ایمن می کنم . چند روزی هم هست که تلاش می کنی برای چهار دست و پا رفتن ولی نمی تونی و عصبانی میشی . خیلی ددری شدی هر کی داره از خونه میره بیرون داد میزنی که تو رو هم ببره . تازگی ها نسبت به کسایی که نمیشناسی غریبی میکنی ( البته با درجات مختلف ) .هنوز از دندون خبری نیست .

امروز به اندازه یه نخود زرده تخم مرغ خوردی یه کمی با شیر و روغن زیتون نرمش کردم برات ، خیلی دوست داشتی . باید توی 10 روز برسونیمش به یه زرده کامل ، سفیده هم که می دونی تا پایان 1 سالگی ممنوعه .

 من و بابا خیلی دوستت میداریم خاله ریزه.

اینم لباسی که مامانی برات دوخته تا تو مهمونی های افطاری امسال بپوشی و خوشگل بشی

اینم لباسی که مامان پرنیان برام دوخته

مامانم برای خندوندم چقدر آواز خوند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

روناک مامان سام
16 مرداد 90 23:01
باران جان گورای وجد عزیزم
نازگلی
18 مرداد 90 12:48
وبلاگت مبارک باشه باران خاله ..... ایشالا سرتاسر وبلاگت از خاطرات خوب و خوش پر بشههههه

ایشالا خاطرات دانشگاه رفتن و عروس شدنت خانم خانمااااا ..... واییییی چه عروس خوشگلی

باران تو رو خدا هر دفعه که اپ می کنی حداقل یه عکساز دخملی بذار دلمون وا بشه


مرسی خاله نازگلی جون برای مهدی شما هم همین طور
چشم عکس هم میزارم
بهارک
21 مرداد 90 0:02
سلام..طراحی عکس وقالب وبلاگ..خوشحال میشم سر بزنید.. ممنون میشم مارو لینک کنید..
خاله غزال
29 مرداد 90 0:46
سلاااااااااااااااااااااااااااااااام عشق خاله...... دوست دارم دوست دارم دوست دارم وای نمیدونی چه حالی میده وقتی مامان بزرگ از کارایی که میکنی برام فیلم میفرسته...امروز هم از نشستنت برام فیلم فرستاد قوربون اون خندت برم من الهیییییییییییییییییییییی
مامان علي
30 مرداد 90 13:10
هزار ماشاالله چه دختر ناز و ملوسي
دست ماماني هم درد نكنه خيلي لباس خوشگلي دوخته


مرسی خاله جون من شما رو لینک کردم با اجازه