بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

باران بهاری

دلم برای خنده هات تنگ شده

1390/4/20 15:46
نویسنده : باران
938 بازدید
اشتراک گذاری

بیست تیر ماه

چند روزه مریض شدی و دیگه فرنی دوست نداری همش استفراغ میکنی و دکتر هم بهت آنتی بیوتیک داد چون گوشت التهاب داشت اصلا دارو دوست نداری شیر هم نمی خوری . پس من برات چیکار کنم . 

این چند روز خیلی سخت گذشت به زور بهت دارو میدادم، خیلی گریه کردنت ناراحت کننده است . شیر هم وقتی که خوابی بهت میدم . وای که چقدر مریض داری سخته . خدا کنه دیگه مریض نشی .

عزیزم زود خوب شو دلم برای خنده هات تنگ شده .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله غزال
6 مرداد 90 12:26
عزیز دلم خیلی ناراحت کنندست که نمیتونی الان دردت رو به ما بگی..ما نمیفهمیم کجات درد میگیره یا چی دلت میخواد....گریه نکن قشنگم ایشالا زودتر خوب بشی و دوباره صدای غش غش خندت رو بشنوم