بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

باران بهاری

اولین جلسه دکتر

1390/4/20 0:01
نویسنده : باران
364 بازدید
اشتراک گذاری

۹ خرداد اولین بار بود که با جواب آزمایش خون رفتیم دکتر . فشارم روی ۹ بود و دکتر کلی توصیه کرد که بستنی بخورم خرما و بادوم و فندق یه سری آزمایش کلی نوشت و یه سونو گرافی برای اطمینان از مرتب بودن همه چیز . با مامان و بابا رفتم آزمایشگاه و بعدشم سونو گرافی وقتی نوبتم شد رفتم و خانم دکتر سونو رو انجام داد و گفت بیرون منتظر باشم حدود ۴۵ دقیقه گذشت و جواب رو ندادن من و مامان داشتیم از استرس دیوونه میشدیم رفتم به منشی گفتم جواب من حاضر نشد رفت از دکتر پرسید بله خانم یادشون رفته بود که جواب رو بدن وقتی منشی صدامون کرد من و مامان ۲ تایی پریدیم جلوی میز منشی و برگه رو گرفتیم وایییییییییییییییییییییییییییییی توش نوشته بود ضزبان قلب جنین شنیده شد یه نگاه کردم به مامان اونم تو چشماش پر از اشک بود دوتایی کلی قربون صدقه ات رفتیم الان بعد از چند هفته احساس نگرانیم کمتر شده بود و یه نفس راحت کشیدم . بلههههههههههههه سن شما ۶ هفته و ۳ روز بود . 

 نوشته شده در دوشنبه دهم خرداد 1389ساعت 15:57

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)