بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

باران بهاری

آش دندونی

1390/8/28 23:39
نویسنده : باران
2,485 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنبه 26 آبان خونه مامانی برات آش دندونی پختیم چند روز قبلش برای روی در ظرفهای آش یه طراحی به کمک بابا کردیم و پرینت گرفتیم . من و بابایی که خیلی دوستش داشتیم 

آش دندونی از گندم و ماش و عدس و لوبیای سفید و نخود و هرچی حبوبات روی زمین هست بجز لپه درست میشه بعلاوه گوشت و قلم گاو و آب گوشت به نظر باران که خیلی خوشمزه بود و دخترک دوست داشت .

بابایی و مامان پرنیا و باباکاظم خیلی کمکم کردن تا این آش پخته بشه و بین دوست آشنا پخش بشه ،کلی هم کادو گرفتی بابت این دندونای خوشگلت .

بارانکم دندونات مبارک باشه عزیزم این مرواریدها یه چند سالی مهمونت هستن و بعدش دندونای اصلیت جای اینا رو میگیرن ولی تو باید مراقب این مهمونای  کوچولوت باشی .

این طرح روی در ظرفها

اینم اصل آش

 

اینجا صندوق ماشینمونه و من رفتم مواظب آشا باشم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

عباسی
28 آبان 90 23:56
سلام خدا حفظش کنه این کوچولوی نازنین تون رو.. وقت کردین به وب من هم سر بزنید
خاله غزال
29 آبان 90 0:41
قوربونه اون کلاه و ژاکتت برم من عشششششششششششششششششششششقم... سلام سلام صدتا سلام عشق خاله کیه؟ باران
عاشق باران
30 آبان 90 18:04
خیلی قشنگ و باسلیقه بود دست مامان و بابا درد نکنه ما هم آش میخوایم...
عاشق باران
30 آبان 90 18:04
دوست خوبم ازتون دعوت می کنم در ختم جمعی قرآن برای سلامتی مامانم شرکت کنید
باران / مامان بهار
4 آذر 90 0:48
جناب عباسی ممنون از لطفتون. حتما سر میزنیم. خاله غزال ما هم دوست داریم هوار تا. عاشق باران، بروی چشم، آش شما هم محفوظه. ان شاء الله خبر سلامتی مامان بزرگ باران رو زود زود بشنویم. ما هم دعا میکنیم.
سودابه
8 آذر 90 0:19
دست گلت درد نکنه مامان هنرمند .
عاشق باران
19 آذر 90 0:22
ممنون که کامنت ها رو جواب دادید داشتیم ناامید میشدیم
پیش ما هم بیاید


خواهش خودمم داشتم نا اميد مي شدم (:چشممممممممممممممممممممممم


مامان بهار و باران
3 دی 90 11:31
خیلی خوشکل و باسلیقه بود خیلی خوشم اومد
من می خوام با اجازه تون شما رو به دوستای باران اضافه کنم
پیش دخترای من بیاید مرسی


مرسي چشم حتما به 2 تا گل شما هم سر ميزنيم
سودابه
17 دی 90 23:38
کجایی دوست عزیز؟ امیدوارم سلامت و شاد باشید. دلمون براتون تنگ شده .