بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

باران بهاری

دخترکم نه ماهشه

1390/8/9 10:42
نویسنده : باران
1,097 بازدید
اشتراک گذاری

یه دخمل دارم خوش اخلاق و خوب، خانم و عاقل،  باهوش و کنجکاو

 قربون اون دست و پای بلوریت برم مامان جونقلب

دخترکم با وزن 8.150kg و قد 75cm و دور سر 43cm، نه ماهش تموم شد، اولین دوره واکسن آنفولانزاش رو هم زد.

بارانم خیلی شیطون و بازیگوش شدی عزیزم،

چرا شب بعد از همه می خوابی و صبح قبل از همه بیداری ؟ مامان جون چرا همش از پای من آویزون میشی و من رو در حال برنج آبکش کردن تو آشپزخونه بعنوان تنها تکیه گاهت برای ایستادن انتخاب می کنی ؟؟؟؟؟سوالالبته به همه کابینتها هم حتما باید سر بزنی و آمار بگیریشکار باران از کابینت یه بسته کیسه فریزر

همه خونه رو با پشتی هایی که از عزیز گرفتیم ایمن کردیم که شما خدایی نکرده آسیبی نبینید، یه روفرشی 12 متری پهن کردیم که شما راحت باشید ، کلا زندگی صحرایی رو انتخاب کریم تا شما بزرگ بشی و ما به شهر برگردیم.

وای چقدر لذت بخشه وقتی دستت رو میگیری به پشتی ها و راه میری اینم یه بازی جدید شده برای من و تو من با فاصله میشینم کنارت و صدات میکنم که بیایی پیشم تو هم با اون لبخند قشنگت میایی سمتم و خودت رو پرت می کنی توی بغلم

بقیه ساعات روز رو هم زیر میز غذاخوری می گذرونی ، مگه اینکه برنامه کودک شروع بشه با چند تا صدای جیغ و دست میپری بیرون سریع جلوی تلویزون می ایستی و مدام می گی ( دَ دَ ، دَ دَ و.....) یعنی دست دست

آخی یه سقفی برای خودم پیدا کردم

شب که صدای زنگ در رو میشنوی با ذوق می گی( بــــــا بــــــــا) و وقتی در رو باز می کنم حتما به استقبال بابایی می آیی و شروع می کنی به دست زدن و خوشحالی کردن

خیلی خوش مزه شدی عزیزم ،دالی موشه کردن هم تخصصت شده میری پشت کاناپه و میگی ( دا دا ) = دالی دالی

حس استقلال طلبیت هم من رو کشته حتما باید غذات رو خودت بخوری حتی به قیمت حمام کردن بعد از هر وعده غذایی

به به غذا خوردن خیلی خوبه اگه آدم رو به حال خودش رها کنن

همه جا باید سرک بکشی و هر چی پیدا می کنی رو هم باید امتحان کنی از خودکار گرفته تا دمپایی روفرشی

ببین چه سیبیلی واسه خودت کشیدی!

چرا مامانم همش میگه نباید به خودکار دست بزنم الان که خیلی خوشگل شدم

حتما هم باید میرفتی از کمد آقای پدر سان هم ببینی عینک

اینجا کمد بابا جونم هست تا مامانی کمد رو مرتب مبکنه اجازه دارم اینجا بشینم

هر چی از کارای با نمکت بنویسم بازم کمه فقط اینقدر بگم که واقعا با مزه شدی عزیز دلم . 

دوست داریم دختر کوچولو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله غزال
29 آبان 90 0:32
گوگولیه خاااااااااااااااااله.دوست دارم هواااااااااارتاااااااااااااااااااا..این چند وقته کلی باهم جور شدیم و دست دست هورا هورا بازی میکنیم..... 4شنبه ها به عشق تو زود از دانشگاه میام خونتون و تا شب باهم نانای و دست دست میکنیم... بووووووس بووووووووووس