بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

باران بهاری

گردش در پارک

1390/7/23 10:55
نویسنده : باران
1,761 بازدید
اشتراک گذاری

چند هفته است پنجشنبه ها میریم پارک گردی کلی خوش میگذرونیم منم اینطوری وقت میکنم چند تا عکس ازت بگیرم .

5 شنبه 21/مهر

ای جانم که به کالسکه عادت کردی تا چند دقیقه قدم میزنیم خوابت میبره آخی چه هوایییییییییییییی

وقتی بیدار شدی کلی شیطونی کردی ، مامان جان رو نیمکت پارک میشینن عزیزم

مگه وایسم چی میشه دوست ندارم بشینم

بالاخره خسته شدی نشستی آفرین دختر خوب

پارک دوست دارم

مامان جون بالای درخت نرو آخه من از دست تو چیکار کنم دخمل شیطون

بزرگ شدم برای خودم خونه درختی می سازم

بعد از کلی بازی برگشتیم خونه ، بابا قول داده هر هفته ببرتمون پارک  

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عاشق باران
25 مهر 90 10:41
به به چه هوای خوبی... چقدر خوش گذشته بهتون ماشالله هر روز بزرگ تر میشه باران خانم
عاشق باران
26 مهر 90 15:40
ما هم آپیم
خاله غزال
20 آبان 90 20:53
ای قربونت برم من خاله.....این خندت منو کشته......